2015. március 1., vasárnap

Bejelentkezés

Próbálkozom itt-ott. Kerti próbálkozásaim a tumbl-en kezdtem megörökíteni, itt: Tumblr-es blog, de nem tudtam visszakeresni a saját blogomban a címkék szerint. Márpedig mi lesz a sok bejegyzett bölcs tapasztalattal, ha nem tudom jövőre vissza keresni :-)

Úgyhogy most megpróbálom itt, de nem akartam a családi és egyéb dolgokba belekverni ezt, így új blog indult.


Persze most nem másolom át onnan az eddigieket. Gyorsan összefoglalom, hogy állunk:

Paradicsompalánták - sok féle, kb. 3 hetesek - cseperednek

Padlizsán - lila és fehér, kb. egy hete ültettem, még nem dugták ki a fejüket

Eper - kb. 2 hetes - sok kis zöld szál

Szegfű - kb. két hetes - növögetnek

Balkon virág keverék - kb. 1 hetes - semmi nyom

Oroszlán száj - ma ültettem

Zeller és halványító zeller - ma ültettem

Bazsalikom - zöld és piros lombú - kb. egy hetes - nincs nyoma

Oregano - kb. egy hetes - sehol semmi.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése