2015. március 2., hétfő

Paradicsom töltögetés

Valahol olvastam (most nem tudom hol, de ha megtalálom, linkelem), hogy erősebb paradicsom palántát nevelt az illető úgy, hogy egy nagyobb műanyag üveg aljába ültette a növögető paradicsomokat és folyamatosan töltögette fel földdel, mert a paradicsom szára begyökeresedik, ha földbe kerül.

Gondoltam néhány csemetével kipróbálom, mert azok a palánták nagyon megnyurgultak, amik a tető alatt nőttek. (Mos már tudom: későn vettem le róluk a tetőt).


A képen pont a legkevésbé fejlett látszik, nem is túl jó szögből. A többinek azért 4-6 levékéje van (ennek is :-)

Megjegyzés: Kicsit kedvemet vesztettem, mert a böngészés közben találtam egy olyan cikket, ami arról szólt, hogy tulajdonképpen esélytelen vagyok az itthoni palántaneveléssel és a végén úgyis venni kell. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése